THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ψυχή μου ,γη και ουρανός μου....λευκό άλλο εγώ μου....εσύ ...

***..



εγώ ο ουρανό σου...
εσύ η γη  μου,
 καρδιά μου,
εγώ το σύμπαν, ....στην ψυχή  σου  που έχεις , το ολόλευκο χαρτί,
και  στα χέρια της καρδιάς σου κρατάς εσύ το μελάνη,
στο θέλημα που εσύ αγαπάς... αιώνια  να γράφεις,


και να θεουργείς το θέλημα που η καρδιά σου αγαπά .
**


το βαζάκι με το μελάνι γράφει από έξω,

''το λευκό περιστέρι της καρδιάς σου, 
λευκή πεταλούδα γεννάει με την μορφή σου...στην καρδιά  που αγαπάς....στο δάσος της καρδιάς ...μόνο όταν το εγώ σου γίνει το εσύ του....όλα τα άλλα....χώμα είναι...αν δεν παραμείνεις ο εαυτός σου...
άλλωστε,  ενός θεού, θεοι υιοί εσται !  ''
διότι αγάπες μου..η ΑΓΑΠΗ  είναι ο ΘΕΟΣ .



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

tragoudaki melodiko se taxidevei se topous olo galinh ki hremia :):):):):)

despoia είπε...

τα λόγια σου αίμα στα κύτταρα μου.

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

ο δικέφαλος αετός.

neda είπε...

Φωτεινη μου γη&της Αθηνας μου ουρανε μου,στην αρπα της ψυχης σου κεντω λουλουδια στην ψυχη μου..Ορφεας της ψυχης μου& αγγελε μου..

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

:) μάκια του....ποτάμι κορίτσι :)))

Δέσποινα Καλντερίμι είπε...

Ιωάννη μου ,
ευχαριστώ τον Θεό που σε γνώρισα !
ο Λόγος σου είναι Λόγος αγάπης θεού

Ανώνυμος είπε...

τα συναισθήματα μας είναι του θεού τα όμορφα kaloudia.h αγάπη οι αναμνήσεις η γαλήνη η ευτυχία ein του θεού τα όμορφα στολίδια η σοφια που όλοι έχουμε μέσα μας αλλα θέλει σπρώξιμο λίγο από εμάς να βγει έξω κι να μας δώσει τις ακτίνες του hλiου του δημιουργού μας ein κι αυτό του θεού διάλεκτο κι όμορφο δώρο από εκείνον προς εμάς ..........

ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ είπε...

ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ..

ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ....ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ...

ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ...

ΤΕΚΝΑ ΘΕΟΥ...